e-Επιχειρηματικότητα
Δημόσια Ομάδα Ενεργόποιήθηκε πριν από : 2 μήνεςΣτόχος της Ομάδας είναι η συμβολή στην ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας μέσα σε ένα νέο ψηφιακό περιβάλλον. Ο διάλογος έχει στόχο να δημιουργήσει ένα ευνοϊκό θεσμικό περιβάλλον για τον καταναλωτή δίνοντας του πρόσβαση σε περισσότερες αγορές, ανταγωνιστικά προϊόντα και εύκολες στην χρήση ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Παράλληλα θα προσδιοριστεί εκείνο το πλαίσιο που κάνει απλούστερη και ελκυστικότερη την δραστηριοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που ενθαρρύνει την νεανική επιχειρηματικότητα στον ψηφιακό κόσμο, που προσφέρει ευκαιρίες για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
-
Η / Ο steliosavdelidis συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 2 μήνες πριν · Προβολή
-
Niki Lampropoulou Δημοσεύσε μία ενημέρωση στην ομάδα
e-Επιχειρηματικότητα: 7 μήνες, 2 εβδομάδες πριν · Προβολή
Computing IT Leaders Campaign
http://www.computing.co.uk/ctg/special/2045539/computing-leaders-campaign -
Η / Ο Niki Lampropoulou συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 7 μήνες, 2 εβδομάδες πριν · Προβολή
-
Η / Ο Κατερίνα Χατζηγιαννάκη συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 9 μήνες πριν · Προβολή
-
Η / Ο ZYGOULIS PHOTIOS συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 9 μήνες πριν · Προβολή
-
Η / Ο Maria Botsiou συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 9 μήνες, 1 εβδομάδα πριν · Προβολή
-
Η / Ο Νικόλαος Γιαγκούλης συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 9 μήνες, 1 εβδομάδα πριν · Προβολή
-
Η / Ο Simos Xenitellis συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 9 μήνες, 2 εβδομάδες πριν · Προβολή
-
Η / Ο ΜΑΡΙΖΑ ΜΑΣΒΟΥΛΑ συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 9 μήνες, 4 εβδομάδες πριν · Προβολή
-
Η / Ο Γιώργος Οικονομόπουλος συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 10 μήνες, 3 εβδομάδες πριν · Προβολή
-
Η / Ο Koutoumanos συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 11 μήνες πριν · Προβολή
-
Η / Ο Gkionis συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 11 μήνες, 1 εβδομάδα πριν · Προβολή
-
Η / Ο Molocha συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 11 μήνες, 2 εβδομάδες πριν · Προβολή
-
Η / Ο Chronis Karachalios συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 11 μήνες, 3 εβδομάδες πριν · Προβολή
-
Η / Ο Psallidas συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 11 μήνες, 3 εβδομάδες πριν · Προβολή
-
Η / Ο Κυριάκος Μάχος συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 11 μήνες, 3 εβδομάδες πριν · Προβολή
-
Η / Ο Dougalis συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 12 μήνες πριν · Προβολή
-
Η / Ο Ηλίας Πάζας συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 1 έτος πριν · Προβολή
-
Caravitis Δημοσεύσε μία ενημέρωση στην ομάδα
e-Επιχειρηματικότητα: 1 έτος πριν · Προβολή
Αν δεν υλοποιοηθούν άυλοι μηχανισμοί φοροσήμανσης και δεν καθοριστούν συγκεκριμένες προδιαγραφές για πλήρη ηλεκτρονική τιμολόγιση, δεν πρόκειται ποτέ να γίνουμε ανταγωνιστικοί στο e-commerce και τα e-services.
-
Η / Ο Caravitis συμμετέχει στην ομάδα:
e-Επιχειρηματικότητα 1 έτος πριν · Προβολή
- Περισσότερα..
Ο Αλέξανδρος έχει δίκο. Όλο το σύστημα της ”φοροσήμανσης” είναι στημένο με τη λογική του physical point of sales, μετεξελίσσοντας ουσιαστικά την παραδοσιακή ταμειακή μηχανή. Σήμερα λοιπόν υπάρχει παντού ένας φορολογικός εκτυπωτής συνδεδεμένος ανάμεσα στον υπολογιστή και τον εκτυπωτή που τυπώνει τα παραστατικά μιας επιχείρησης σε χαρτί.
Αν πραγματικά θέλουμε να υλοποιήσουμε ηλεκτρονική τιμολόγηση, θα πρέπει να δώσουμε δυνατότητα ”άυλης” φοροσήμανσης, ίσως μέσω web services.