Δράση 2: Υποστήριξη Κοινωνικών – Υπηρεσιών Δήμου μέσω Ψηφιακών Εργαλείων.
Πρέπει να συνδεθείτε για να βαθμολογήσετε! | Σχολιάστε
March 12, 2011 σε Ομάδα για το Ψηφιακό Χάσμα (Digital Divide), ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΟΜΑΔΩΝ από admin
Δεν πρέπει να επαναληφθούν τα λάθη προηγούμενων προσπαθειών, που αφορούσαν μία λύση που να καλύπτει όλες τις ανάγκες ενός δήμου. Το αποτέλεσμα ήταν “βαριές” λύσεις, δύσκολα υλοποιήσιμες και με πολύ μεγάλες απαιτήσεις από το προσωπικό.
Καλύτερα να δωθούν μικρά κονδύλια και κατευθυντήριες οδηγίες που να στρέφουν προς χαμηλού κόστους, ανοικτών προτύπων λύσεις, με συμβόλαια υποστήριξης κλπ, ώστε να μην υπάρχουν και τα κλασικά φαινόμενα της “αρπαχτής”.
Με μερικές καλές υλοποιήσεις οι επιτυχημένες υλοποιήσεις θα κερδίσουν δημοσιότητα και θα εφαρμοσθούν ξανά και ξανά.
Συμφωνώ απόλυτα με το προηγούμενο σχόλιο και συμπληρώνω ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να εκσυγχρονιστούν τα ΚΕΠ και να πάψουν να δουλεύουν με τηλεφωνικά κέντρα. Δεν μπορεί να ζητάς μια βεβαίωση ΑΦΜ και να στέλνουν την εντολή εκτύπωσης καλώντας την εντολή σε τηλεφωνικό κέντρο, με αποτέλεσμα να περιμένεις ώρες μέχρι η υπάλληλος του ΚΕΠ να πετύχει το κέντρο διαθέσιμο.Ας αφήσουμε το ότι κανονικά θα πρέπει να μπορεί ο πολίτης και από το σπίτι του να κάνει ηλεκτρονικά αίτηση και να εκτυπώνει τη βεβαίωση ή όποιο άλλο χαρτί χωρίς να χρειάζεται να πάει σε ΚΕΠ(τουλάχιστον για έγγραφα που δεν χρειάζονται επικύρωση).
Έναν σερβεράκο να στήσετε και ένα απλό πληροφοριακό που να διαχειρίζεται και να αποθηκεύει τις αιτήσεις σε μία stack θα λύσει το πρόβλημα.
Τα οφέλη απο την χρήση ψηφιακών εργαλείων θα είναι ένας δημόσιος τομέας ο οποίος θα είναι πιο αποτελεσματικός αλλά και πιο αμεσος. Μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών δύναται να αναβαθμιστεί σημαντικά η ποιότητα ζωής όλων των πολιτών και να διεκπαιρεώνονται πολύ πιο γρήγορα οι διάφορες υποθέσεις τους. Η χρήση των νέων εργαλείων έχει δείξει σε ανάλογες περιπτώσεις τη θετική έκβαση και αποτελεσματικότητα τους.